Deze pagina is exclusief voor medewerkers van GO! Scholengroep 24K. Hier vind je documenten en handleidingen die vrij mogen geraadpleegd worden. Documenten met meer gevoelige informatie zijn beschikbaar via de school of instelling.
Onderaan deze pagina vind je ook alle informatie en documenten over je onderwijsloopbaan: van TABD tot vaste benoeming.
Heb je voorstellen om documenten toe te voegen aan deze pagina, mag je dit laten weten via info@sgr24k.be.
Documenten, downloads en links
Boekhouding
De financiële cel ondersteunt de scholen en instellingen van de scholengroep op vlak van budgettaire en financiële aangelegenheden.
Bussen
Een aantal scholen organiseren leerlingenvervoer. De bus brengt de leerlingen van thuis naar school en terug.
ICT
Het belang van digitale vaardigheden in het onderwijs is de laatste jaren sterk toegenomen. Op de scholen wordt dit in goede banen geleid door ICT-coördinatoren. Vanuit de scholengroep wordt voor extra ondersteuning gezorgd.
Personeel
GO! Scholengroep 24K voert een warm en ambitieus personeelsbeleid met aandacht voor alle werknemers.
Verzekeringen
Aan het runnen van een school zijn er een aantal aansprakelijkheidsrisico's verbonden. Om deze risico's te beperken sluiten we een aantal verzekeringen af.
Sociale dienst van het GO!
De Sociale Dienst is een vereniging ter bevordering van het welzijn van de personeelsleden van het GO! door middel van morele en financiële steun.
Infrastructuur
De school van de toekomst is een inspirerende, innovatieve en kwaliteitsvolle omgeving. Maar een deel van onze leerlingen en medewerkers vertoeft nog in verouderde schoolgebouwen. Met een globaal infrastructuurplan willen we verder richting geven aan de toekomst.
Wat bij ziekte of ongeval?
Alle personeelsleden hebben bij ziekte of ongeval recht op ziekteverlof. Hoe lang en of je betaald wordt, hangt af van je statuut.
Preventie en welzijn
In elke werkomgeving moeten werkgever, leidinggevenden en personeel aandacht hebben voor welzijn, veiligheid en gezondheid. De klemtoon ligt daarbij op preventie.
Arbeidsreglementen
Het arbeidsreglement is het document dat de algemene arbeidsvoorwaarden vastlegt en informatie verschaft over de werking en de organisatie van het werk in de scholengroep en haar instellingen.
Loopbaan wervingsambten
De drie belangrijkste stappen in een onderwijsloopbaan zijn de tijdelijke aanstelling van bepaalde duur (TABD), de tijdelijke aanstelling van doorlopende duur (TADD) en tot slot de vaste benoeming.
De TABD is het statuut waarin je start in een wervingsambt. Dit kan een opdracht zijn voor een volledig schooljaar of voor een deel ervan. De aanstelling eindigt steeds op 30 juni van het lopende schooljaar (uitzondering: voor administratief medewerkers en voor personeelsleden van het CLB eindigt de aanstelling op 31 augustus).
Als je aan bepaalde voorwaarden voldoet, verwerf je in een wervingsambt het recht op een TADD. Dat recht geldt altijd voor een bepaald ambt, en voor een leraar ook voor een vak.
Na de tijdelijke aanstelling is de vaste benoeming dan een volgende stap in je loopbaan.
Kandideren voor zowel een tijdelijke aanstelling als voor een vaste benoeming verloopt volgens vastgelegde procedures. De documenten die je hiervoor nodig hebt, vind je verder op deze pagina.
TADD
Aanvraag TADD moet uiterlijk op 14 juni 2024 (postdatum geldt) aangetekend verstuurd worden naar GO! scholengroep 24K, t.a.v. de algemeen directeur, Polderdreef 42 te 9840 De Pinte.
Aanvraagformulier kandidaten
Oproep
Vaste benoeming
Aanvraag vaste benoemingen moeten uiterlijk op 24 november 2023 (postdatum geldt) aangetekend verstuurd worden naar GO! scholengroep 24K, t.a.v. de algemeen directeur, Polderdreef 42 te 9840 De Pinte.
Lijst vacantverklaringen
Oproep kandidaten
Mutatie, nieuwe affectatie en (uitbreiding) vaste benoeming.
Formulier 1 en 2 aanvraag
Formulier art. 40ter §2 DRP
Formulier art. 40ter §3
Helpdesk
Infrastructuur
Een ticketsysteem zorgt ervoor dat vragen op een ordelijke manier opgevolgd kunnen worden. Zodra een vraag binnenkomt bij de cel infrastructuur, wordt er in het systeem een fiche (ticket) aangemaakt met alle informatie over de vraag.
ICT
Een ticketsysteem zorgt ervoor dat vragen op een ordelijke manier opgevolgd kunnen worden. Zodra een vraag binnenkomt bij de cel ICT, wordt er in het systeem een fiche (ticket) aangemaakt met alle informatie over de vraag.
Remote support
Met software voor remote support kunnen IT-medewerkers op afstand toegang krijgen tot een andere computer of apparaat om support te bieden. Zo kan hulp geboden worden zonder bij het apparaat aanwezig te hoeven zijn.